شبهات بر ولایت و اثبات آن! باید بدانی تا بصیرت یابی!

#چشم خود را بر روی شبهات فضای مجازی نبندید!
شبهات بر ولایت و اثبات آن!
باید بدانی تا بصیرت یابی!
هر چیزی علّتی دارد ! اگر به تکنولوژی نگاه کنی در خلق هر پدیده به دست بشر یک علّت وجود دارد.
اگر آن علّت یعنی آن زیر بنا و آن جزئیات کشف نشود ترکیب پدید آمده معرفی نخواهد شد. هر چیزی که بدست بشردر این دنیا پدید می آید صاحب جزئیات است پس اگر برای خداوند که قدرت لامتناهی است و"أن الله علی کل شیء قدیر" و قدرتش در همه چیز و همه جا و برای همه بشر نمودار است ،نمی توان علتّها را ندانسته زیر سوال برد. زیرا آنگاه بطور کلی خداوند را از قدرت لامتناهی دور کرده ایم و او را ضعیف شمرده ایم و آن چه را که برای بشر خلق کرده نادیده گرفته و خدای نکرده در بند تبلیغات سوء دشمنان لائیک و خدا نشناس قرار می گیریم.
خداوند به بشر آموخته من خالق شما هستم "انّ فی خلق السموات و الارض والاختلاف لیل و النهار لآیات لالوالالباب -در اختلاف شب وروز نگاه کن و نظم آنها راببین فقط صاحبان خرد و عقل می توانند آن را درک کنند-
خداوند به بشر آموخته من شما را آفریدم بر اساس کوشش خودتان ، شما را مزّین به یکی ازصفات خودم می کنم ، قادرو بصیر و سمیع و.....که خوب ببینید(علم آموختن) و خوب بشنوید (تجزیه و تحلیل کنید)و بر اساس دیدنیها و شنیدنیها شما را صاحب قدرت در همه امور کنم.
خداوند با هدف بشر را آفریده پس تشکیلاتی در این بین دارد همانطور که ما برای زندگی در اجتماع صاحب قوانین هستیم- خداوند صاحب شریعت است پس آن شریعت بوسیله انبیاء و امامان معصوم که هیچ گناهی از آنان سر نزده و پاک و معصوم هستند ؛ به بشر آموزش داده می شود همانطور که انسان بدون گذران دورۀ ابتدائی و تدریجأ به مرحلۀ عالی نمی رسد. پس امام را خداوند وسیله ای قرار داده برای زنده نگاه داشتن بشر در انتخاب مسیر؛ مسیری که انتخابی است یا ضلالت است و یا هدایت – و سعادت بشربستگی به انتخاب صحیح مسیر است. باید از این مسیر مراقبت کرد مانند دانه ای که بر روی زمین می کارید که اگر به آن دانه رسیدگی نشود می پوسد و می کَندد.
خلق آدم و مشاهده عرش الهی:
این بود که خداوند با خلق بشر و هبوط آدم بر روی زمین عرش و کرسی را نشان آدم داد و آدم که پیامبر بود و اولین پیامیر و دانشگاه بشریت از انجا شکل گرفته است – اسم 5تن را در عرش به آدم نشان داد . آدم پرسید اینها چه کسانی هستند خداوند فرمود: اینها 5تن و فرزندانش تا مهدی در صلب توست (کتاب حدیث قدسی) روایات در این مورد بسیار است . آیه قرآن : یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ ۖ فَإِنْ تَنَازَعْتُمْ فِی شَیْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِنْ کُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَٰلِکَ خَیْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِیلًا-ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اطاعت کنید خدا را! و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولو الأمر [= اوصیای پیامبر] را! و هرگاه در چیزی نزاع داشتید، آن را به خدا و پیامبر بازگردانید (و از آنها داوری بطلبید) اگر به خدا و روز رستاخیز ایمان دارید! این (کار) برای شما بهتر، و عاقبت و پایانش نیکوتر است.بعد از اطاعت خدا – اطاعت رسول که خداوند فرمود : اطاعت رسول اطاعت از من است و اطاعت از وصی اطاعت از رسول و اطاعت از رسول اطاعت از من است.

156984263210531433159077473636.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.