شرح دعای سمات

دعای سمات یهود شناسی است - تاریخ یهود - ظلمهای یهود -- اصرار برحاکمیت خود- باطل را رنگ و لعاب حق دادن - دشمنی با مسلمانان - فساد در روی زمین -- ووووووهمه آنچه را که بخواهید بدانید در شرح دعای سمات تقریبا به مدت دوسال تحقیق بر روی اسناد توسط فاطمه پورشفیع نوشته شده است وووو بسیار دانلود شده است ودر نشر عاصم به چاپ رسیده است ..در خدمت علاقمندان و هدیه آن هستیم ? ?

شرح دعای سمات

نوع مستند : کتاب
کلید واژه : یهود, مسیحیت, غصب, باطل گرایی

چکیده :
دعا از حضرت ابراهیم یاد می کند و اشاره دارد که یهود خود را ابراهیمی می داند در حالیکه ابراهیم(ع) دینش توحیدی محمّدی(ص) بود ، ولی آنان از گذشته تا بحال سعی داشتند باطل را رنگ حقانیت دهند ؛ولی آنچه مهم و قابل ذکر است اینکه اگر یهودیان و مسیحیان اعتقاد به دین خدا و یا کتاب آسمانی او داشتند کتاب خود را تحریف نمی کردند و مهمترین قسمت آن که اشاره به معرفی دین محمّدی بود از بین نمی بردند ، پس آنها به فکر منافع شخصی خود بودند تا تشکیل جامعه موحد ومعتقد. .......یهود و نصاری کتابهای بیشماری در دو بخش " عهد عتیق" و " عهد جدید" دارند . مسیحیان 39 کتاب عهد عتیق و 27 کتاب عهد جدید دارند که یهودیان عهد عتیق را قبول دارند و آن هربخش یک سٍفر است.

1651054260_.pdf

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.