شرح خطبه غدیر

راویان حدیث غدیر:
شیعه و سنی –اصحاب و تابعیان -راویان حدیث غدیرهستند و گمان نمی شود که اهل تسنن در اثبات حدیث غدیر و تواضع مقرّانه بر صحّتش ،اعتماد برآن اعتقاد به درستی و اعتراف به متواتر بودنش از شیعۀ امامیه چندان عقب باشند. فقط کسانی از راه پرت شده اند که تعصّب کورکورانه داشته و کلام را به سمت معانی فرعی و انحرافی آن سوق داده اند و آن نظریه را بصورت شخصی وارد کرده اند.

فضیلت نامه غدیر در شرح خطبه غدیریه - توسط فاطمه پورشفیع

نوع مستند : کتاب
کلید واژه :

چکیده :
رحلت پیامبر چه سخت بود، آن شب که پیامبر را بخاک سپردند . تنها دختری که با دو فرزند خردسالش در کنار قبر پدراشک می ریزد ، زمزمه بر لب دارد ؛ یا أبتِ – یا رسول الله – ماذا لقینا بعدک من فلان بن فلان.
فردا چه روزی است؟ خنجر ها آنقدر در کشتن مخالفین کار می کند که همه نوحه سرائی ها در عزای پیامبر خدا (ص)فراموش می شود.
فردا روز غارت اموال مردم است . فردا در نماز ، خلیفه با خالد قرار ترور دارد – فردا بر منبر رسول خدا (ص) ؛ خلیفه سنّت فحاشی به نوامیس پیامبر را بدعت می گذارد – فردا بقیع دوباره شاهد دفن شبانه می شود- فردا باید از فاطمه(س) پوزش طلبید – فردا باید روایتها جعل گردد – فردا نباید احادیث پیامبر در گوشه و کنار گفته شود-فردا حیات خبیثه جانشین حیات طیبه خواهد شد- فردا ریشۀ شجرۀ رضوان از ریشه کنده می شود که یاد آور بیعت رضوان(بیعت مردم با پیامبر در زیر درخت رضوان) است.- فردا سر مالک بن نویره ها را باید به تیغ سپرده و ناموس آنها را به کابین در آورد- فردا سگان حوأب بر شتری پارس می کنند(پیامبر قبلا به عایشه گفته بود؛ ای عایشه روز بیاید که سگان حوأب بر تو پارس می کنند و تو با غنی ترین مرد جنگ می کنی و در حقّ او ظلم می کنی)- فردا مدعیان و جانشینان قلابی پیامبر(ص) "علی"را با تیغ اجتهاد بر نص سر می زنند- فردا سبط نبی با چگر پاره پاره خویش از خنجر کینه توزان ، تشت را خونین می کند- فردا سر حسین بن علی (ع) در طشت طلا از خلیفه وقت کافر و یهودی ضدبت عصا می خورد- فردا و فردا ها شجرۀ ملعونه از منبر پیامبر بالا می روند و فرزندان پیامبر را در طول تقریبأ سه قرن یکی بعد از دیگری را بعد از ظلمها و ستمهای بیشمار شهید می کنند-فردا از پس فردا برای هر سر بریده در داراالاماره جوایز پانصد درهمی می دهند- فردا و فرداها جنگها و خونریزها و تجاوز به نوامیس و دزدی و چپاول و غارتها بسیار است-

1550670415_.doc

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.