آمریکا با سرنیزه نمی آید؛ با قلم می آید

آمریکا با سرنیزه نمی آید؛ با قلم می آید#
بیدار بشوند ملت و بیدار بشوند جوانهای ما. توجه داشته باشند به اینکه امریکا با سرنیزه نمی آید به میدان شما. با قلم می آید به میدان شما. با قوای انتظامی نمی آید به اینجا. با آن اشخاصی که دارد و دارد این امور را می گرداند به دست آنها، با آنها می آید به میدان ما. اینها را باید توجه به آن داشته باشید. آلت دست واقع نشوید. هی سردتان بکند که هیچی نشد. همه چیز شده است. شما این چیز را چطور کم حساب می کنید که یک قدرت شیطانی که پشت سرش همه قدرتها بودند، نه فقط قدرتهای ابرقدرت، قدرتهای دست دوم هم پشت سرش بودند. شما شکستید او را. از این بالاتر چه می خواهید؟ شما در دنیا یک آبرویی پیدا کردید. یک عظمتی الآن در دنیا پیدا کردید که کسی ندارد. این را از بین نبریدصحیفه امام، ج‏10، ص 528؛ سخنرانی در جمع دانشجویان دانشکده اقتصاد اصفهان، 16 آبان 135

1486570772773421699.jpg

  • 5 stars
    نظر از: رحیمی
    1395/11/25 @ 09:53:28 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    پيامبر اکرم صلّي الله عليه و آله مَن أرادَ اللّهُ بِهِ خَیرا رَزَقَهُ اللّهُ خَلیلاً صَالحِا هر کس که خداوند براى او خیر بخواهد، دوستى شایسته نصیب وى خواهد نمود.

  • پاسخ از: فاطمه پور شفیع
    1395/12/16 @ 03:16:01 ب.ظ

     

    زیبایی قلم در پیشرفت ذهنها و درماندگاری شریعت مهم است. قلم را ارج نهید.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.