وضعیت کنونی جامعه در آپارتمان نشینی و همسایه داری:

وضعیت کنونی جامعه در آپارتمان نشینی و همسایه داری:
با توجه به کتاب و عترت و مشخص شدن واجب و حرام و مستحب و مکروه و مباح، واصول اخلاقی و رعایت آن در شرع و عرف ، می توان سؤال کرد امروزه با طرح فمینستی و نفوذ آن در همسایه داری ،آیا همسایگان در آسایش و آرامش زندگی می کنند؟
در آپارتمانها و خانه هایی نزدیک به هم که صدای یکدیگر را می شنوند و بر این اساس امنیت خانوادگی تحت ملاحظاتی قرار می گیرد ؛ اگر ملاحظه گردد. امروزه شیاطین در برابر وحی الهی قد علم کرده اند و نیزه های دشمنی خود را به سوی مردم رها می کنند تا حیوان صفتی را ترویج نمایید.. امروزه درگیری همه جانبه است درگیری در آپارتمانها در هتک حرمت و بی عفتی و بی غیرتی از سوی بعضی از همسایگان ، یعنی محاربه با خدا و زیر پا نهادن اصول تربیتی اسلام تا بی بند باری غربی را ترویج نمایند.استفاده از "کلب، خمر، موسیقی، پارتی، مجالس مختلط"در کدام یک از اصول و منطق فکری و تربیتی و اخلاقی اسلام است ؟ این کدام تمدن است؟ این کدام آسایش و آرامش است؟ ما نباید یادمان برود که خدا جمیل است و جمال را دوست دارد. اگر فقط همین جمله را تفسیر کنیم بسیاری از منهیات و منکرات حاصل از جهل و بی منطقی مردود می گردد ودراعماق زمین در ظلمت و تاریکی خود فرو خواهد رفت.

1565267368images_23_.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.