فرهنگ سازی در شبکه کوثرنت - یک پیشنهاد

بنام خدا
#کوثرنت_فرهنگ سازی
کوثرنت-فرهنگ سازی
تقدیم به معاونان فرهنگی
فضای مجازی و نقش فرهنگ سازی کوثرنت در این برهه زمانی در فضای مجازی چگونه مثمر ثمر خواهد بود!.
نخست اینکه ، فرهنگ سازی بصیرت و فطانت می خواهد . زیرا بصیرت بدون فطانت راه گشا نخواهد بود و فطانت بدون بصیرت گمراهی است.
جامعه شناسی اصل دوم در بر پایی فرهنگ سازی مؤثر در جامعه بشری است.
مدیریت صحیح ؛ برنامه ریزی دقیق موجی اعتبار در فرهنگ سازی است.
فرهنگ سازی با شعار بیگانه است . فرهنگ سازی ابتکارو خلاقیت را مقدمه کار خود می داند.
طلبه درس می خواند و مدرک می گیرد ولی یک سؤال همیشه بدون پاسخ می ماند؛آیا چند نفر از این طلاب با صرف بودجه فراوان و کسب سطوح عالی می توانند برای رفع مشگلات فرهنگی جامعه خودش و جوامع مختلف بشری فصل الخطاب باشند؟
چند نفر از طلاب با درجات علمی بالای خود توانسته اند به پرورشگاهها و یا زندانها ویا دیگر مجامع عمومی که معضلاتی را در درون خود نهفته دارند سری بزنند و دردها را درمان کنند وشعله ناتوانی و جهالت را با درمان دوا نمایند. (دردهای جامعه را باید درک کرد و فهمید تا آسیب پذیری جامعه کم شود واین وظیفه ما طلاب است)
کوثرنت وسیع است پر حجم است ولی چرا باید آنچه که از یک طلبه انتظار می رود در آن کمرنگ باشد. همه جوان ، همه اهل علم، چرا درنمایش پیامها وویدئو ها هم دیگر را نقد نمی کنند. چرا این فضا در حالیکه می تواند معلّمی باشد بر تصمیم گیری صحیح و عملکرد بدون غفلت وبدون سهل انگاری؛ در بیان مطالب مؤثر و مفید و اندیشه ساز ضعیف باشد.
جامعه از بدحجابی و بی حجابی و سبکهای نوظهور جامعه غربی درد می کشد و ناله می کند ، کوثرنت با نیروی بزرگ انسانی و تحصیل کرده باید فرهنگ ساز باشد – یهترین مکانها را انتخاب کند برای نشر فرهنگ اسلامی با جذابیت خاص خودش که حرم بانومعصومه سلام الله علیها بهترین مکان برای نشر فرهنگ اسلامی است.باید با مراجعین صحبت کرد باید برای این صحبت کردن فرهنگ سازی شود درد شناسی کرد – درمان یابی کرد قبل از ورود این زائر – به او بگوییم چرا به زیارت آمده – قصدش چیست – فکرش چیست – آیا این زیارت می تواند چاره سازبرایش باشد .کاری کنیم که خودش را بشناسد و خدایش را ببیند. این بهتراز ان چادری است که دم حرم به بی حجاب می دهند که سرش کند . کوثرنت باید با معرفی خود به زائر پاسخ دردهای دل بیمارافراد یک خانواده را درمان کند – عشق ایجاد کند بین زائر و خداوند– او را از سرپیچی و نافرمانی به خالقش با شیوه روانشناسی و روان درمانی باز دارد.
کوثرنت فرهنگ سازی کند برای میلونها نابینا و کرولال – این گروه هم اگر بیراهه روند مسئولیتش به گردن طلاب است. کوثرنت! درد ها را درمان کن. کوثرنت! مطالب ویژه را از وبلگها انتخاب کن و آنرا در فضاهای گوناگون مجازی با تکنیکهای خاصی و بسیار جذاب به نمایش بگذار. در حوزه انیمیشن کارکن .کوثرنت! چاره ساز باش. روزمره گی بدرد تو نمی خورد.
کوثرنت باید در خانواده ورود پیداکند. کسب و کار و یافتن کار مناسب برای افراد خانواده از بهترین وظایف کوثرنت است .کوثرنت خانواده را از نظر ایمان و اخلاق و نوع گرایشها باید به سمت بهترین شیوه های اسلامی هدایت کند.
مردم باید بدانند اگر دچار مشگل شدند کوثرنت جوابگوست . اگر جوان می خواهد ازدواج کند کوثرنت تا پایان زندگی همراه اوست . اگر جوان می خواهد فرزند آوری داشته باشد کوثرنت تا تربیت فرزند همراه اوست.
رازهای موفقیت در زندگی و سبک زندگی در کوثرنت در میان مطالب آموزنده آن است . اگر با فرزند و یا نوجوان خود مشگل داری ، کوثرنت یک نسخه طلائی دارد ؛ کوثرنت هم پیشگیری می کند و هم درمان . کوثرنت خلا ها را پیدا می کند وبا رفع آن ملت و امتی یکپارچه می تواند تربیت نماید. جذاب عمل کنیم – از مبتکران فضای مجازی و از طرحهای مفید آن استفاده کنیم تا سایتهای گمراه کننده مشتری نداشته باشد . بجوشیم و چشمه های نو روان سازیم.
خواهشمندم نظرمرا به عنوان یک طلبه فرهنگی که مدت بسیاری با حوزه ها همکاری داشته است بپذیرید و به بهترین روش و سازننده ترین طریق ممکن که روند ما را به سوی ظهور مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف تسریع نماید ؛ اقدام نمایید تا بن بستها با عمل نه با حرف برطرف گردد و ملت انقلابی ایران در سایه صلح و صفا جشن پیروزی مبارزه با اندیشه های باطلِ تزریق شده جهان غرب بر پرده های جهانی به نمایش گذارند.
.والسلام علی من اتبع الهدی

1573039436images_24_.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.