کلیات عاشورا و شرح زیارت عاشورا

سوالات و شبهات زیادی در فضای مجاری وجود دارد که هم بدلیل بی اطلاعی از وقایع آن است . پس از مجموعه کتب تاریخی و جمع آوری اطلاعات به نام کلیات عاشورا و شرح زیارت عاشورا هدیه من به طلاب عزیز و دیگران است که در این ایام انشالله موثر واقع گردد و شفاعت مولایمان شامل حال شما که آن را می خوانید و شامل حال کسانی باشد که شما آنرا انتقال می دهید . اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود انشالله

کلیاتی در مورد زیارت و عزاداری و شرح زیارت عاشورا

نوع مستند : کتاب
کلید واژه : تاریخچه عزاداری, دانستنیها, وقایع عاشورا, دشمن شناسی

چکیده :
آنچه بطورکلی درمتن زیارتنامه های مأثور{زیارتنامه های بیان شده ازطریق اهل بیت (ع) }مطرح می گردد؛عبارتند از: مسائل توحیدی- صفات خدا -اعتقادی –- نبوت- شناخت ائمه(ع)- فضائل و مقاماتشان –سبک زندگی در معرفت توحیدی - عرفان خاص درنَفس اهل بیت(ع)- افشاگری بر ضد ستمگران حاکم و جنایتهای آنان - لعن بر دشمنان، ظالمان،غاصبان،شریکان جور، همدستان ظالم، زمینه سازان ظلم ، راضیان به ستم ونکته دیگر، زنده نگاهداشتن فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است . خواندن زیارتنامه برای زائر برکاتی دارد البتّه اگر با آداب خاص زیارت همراه باشد؛ رعایت طهارت، ادب، متانت،توجه، حضورقلب، نماز زیارت خواندن،قرائت قرآن و هدیه آن به امام مورد نظر که دعوتش را لبیک گفته است. اهل بیت بمنزلۀ رابط حیاتبخش بین ما و خدایند، که اگر این رابطه قطع شود، ارتباطمان با خدا قطع شده است.

1582563053_.pdf

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.