هلوکاست در ایران- یهود شناسی

#هولوکاست_در_ایران_یهود_شناسی
جشن پوریم؛ رقص یهود در هولوکاست ایرانیان
جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این باصطلاح جشن که همزمان با 13فروردین (در تقویم عبری 14 آدار) برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه، کشته شدند.
اگرچه تصور برخی بر آن است که این داستان،افسانه ای بیش نیست‎
بعضی دیگر از مورخان
نیز آن را واقعیتی انکارناپذیر قلمداد کرده و سند آن را برگزاری جشن «پوریم» توسط یهودیان می‌دانند. یهودیان (خصوصا صهیونیستها) به این ماجرا اعتقاد کامل دارند و هر ساله جشن پوریم را به عنوان ⚡️نماد کشتار ایرانیان ⚡️ با آداب عجیب و دور از دین و عقل، همچون خوردن مشروب تا جایی که دیگر توان تشخیص مطلبی را نداشته باشند، خوردن خون یا مایعات و شیرینی هایی به رنگ آن و... گرامی می دارند.!!
اما ماجرا چیست؟
پس از استقرار یهودیان در ایران توسط کوروش، یهودیان جهت کسب قدرت بتدریج در لایه های حکومتی هخامنشیان نفوذ کردند.
در زمان خشایار شاه، یهودیان با فریب و نیرنگ، یک دختر یهودی به نام « اِستِر » را وارد حرم سرای شاه ایران می کنند..

در یکی از مراسمهای شاهانه، خشایارشاه به تحریک استر و برای سنجش اطاعت پذیری اش از شاه، درخواست می کند که خود را برهنه کرده و بر حاضران عرضه نماید.
ملکه وشتی که بانوی عفیفی بود، از این کار اجتناب می کند و از دستور شاه برای نمایان کردن زیبایی های او برای مهمانان خودداری کرده ولی به دست جلاد شاه کشته می شود.
استر از این موقعیت استفاده میکند و خواسته شاه را انجام می دهد. شاه سست عنصر نیز وقتی زیبایی او را می‌بیند، شیفته او شده و او را به عنوان ملکه تمام ایرانیان برمی گزیند، بدون آنکه بداند او یهودی و خواهرزاده یا برادرزاده، "مردخای" رهبر یهودیان ایران است.
هامان، صدر اعظم خشایارشاه با درایت خود متوجه نفوذ یهودیان به دربار و توطئه‌چینی‌های آنان می‌شود و به این دلیل مورد نفرت یهود قرار می‌گیرد..
استر خشاریاشاه را با شراب بسیار مست می‌کند و در حال مستی در شب 13 فروردین از او حکمی می‌گیرد که اول، هامان اعدام شود، دوم، تمام قبایل منتسب به این فرد کشته شوند، سوم، یهودیان تا چند روز آزاد به انجام هر تعرضی در ایران هستند..
یهودیان در روز 13 فروردین، قتل عام بزرگی را در ایران به راه می‌اندازند و 77 هزار ایرانی از همان نیمه شب توسط یهودیان قتل عام می شوند. 15 قوم ایرانی در این روز از بین می رود. و دیگر ایرانیان، برای در امان ماندن جان خود، به کوه، دشت و صحرا فرار می‌کنند تا از تیغ کین یهودی‌ها
در امان باشند .این اتفاق ناگوار در روز 13 فروردین رخ داد و نحسی این روز به این دلیل است..
یهودی‌ها در این روز، یک هولوکاست وحشتناک ایرانی را به نمایش گذاشت
قساوت و کینه‌توزی یهودیان در این قتل عام بصراحت در کتاب استر (کتاب مقدس یهودیان) آمده
«و یهودیان بر دشمنان خود پیروز شدند... همه مردم از یهودیان می‌ترسیدند و جرأت نمی‌کردند در برابرشان بایستند. تمام حاکمان و استانداران، مقامات مملکتی و درباریان از ترس مردخای، به یهودیان کمک می‌کردند... به این ترتیب یهودیان به دشمنان خود حمله کردند و آنها را از دم شمشیر گذرانده،و کشتند.... 10 پسر هامان بن همداتای، دشمن یهود، را کشتند... و [جسد] 10 پسر هامان را به دار آویختند... و سایر یهودیانی که در ولایت‌های پادشاه بودند... 75 هزار نفر از مبغضان خویش را کشته بودند... در روز چهاردهم ماه آرامی یافتند و آن را روز بزم و شادمانی نگاه داشتند
عمق خوشحالی یهودیان از این جنایات تا جایی است که هرساله یهودیان این روز را با عنوان عید پوریم بخاطر کشتن ایرانیان جشن می گیرند و نفرت خودشان را از ایرانیان در این جشن نشان می دهند.


نکته جالب ماجرا اینست که یهودیان که 77 هزار ایرانی را طبق کتاب مقدس خودشان
کشته اند، با وقاحت تلاش می کنند خود را که دستشان آلوده به خون هزاران ایرانی است مظلوم جا بزنند. آنها چنین بیان می کنند که ایرانی ها قصد داشتند ما را بکشند و ما از خود دفاع کردیم! وقاحت تا کجا؟؟ هزاران نفر را کشته اند و همچنان خود را که ظالم ترین شقی ها هستند به جای مظلوم ! جا می زنند.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اهدای کتاب استر، به باراک اوباما می گوید: «ایرانی‌ها، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.
اساس رژیم صهیونیستی بر همین وقاحت ها و #مظلوم نمایی های دروغین استوار است...

14944147211457333865298019.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.