مذمت دنیا- دنیا محل نیرنگ و مکر

مذمّت دنیا: دنیا محل نیرنگ و مکر است برای گروهی ، و برای دسته ای دیگر محل هدی و رسیدن به حق است . دنیا محلّی یا مکانی است که دوست و دشمن را در خود جای می دهد و در آن عدّه ای راه حق و عدّه ای دیگر راه باطل را می پیمایند .
گروهی در این دنیا با فضای مجازی باطل سرگرم هستند و گروهی با فضای مجازی به شیوه ای صحیح و خداپسندانه ،دانش می آموزند.گروهی دیگر در این دنیا با فرقه های دروغین و عرفانهای کاذب دامی از رذائل اخلاقی و گمراهی و ضلالت را برای جوانان پهن کرده اند و آنان را به سمت بی هویتی می کشانند که در پس خود انفجار روح و جسم را در قالبی بصورت خودکشی برگرفته ازجهل و نادانی به نمایش در می آورند.
گروهی در این دنیا از بینّات ومعجزات الهی آگاهند ولی خود را به جهل و نا آگاهی زده و شبهات بسیاری را که از سوی دشمنان اسلام طراحی شده ،تبلیغ می کنند تا فضای یک کشور اسلامی را به مخاطره اندازند تا بی دینی و دین گریزی را گسترش داده و اهداف شوم غربیها را به ثمر رسانند.
حق مسلّم رهبر الهی شیعیان ، علی بن ابی طالب (ع) توسط عدّه ای غاصب غصب شد وبدین ترتیب با برنامه ریزی و توطئه نور ایمان را در بشر کم رنگ کرده و دایره ظلم و جور و ستم را تا قرون متوالی گسترده ساختند واین غاصبان همان بنی امیه هستند که از منبر حضرت رسول(ص) بالا می رفت و امروز فتنه گر و آشوب گر تاریخ هستند و دست در دست اسرائیل به دنبال اهداف شوم خود هستند.
عدهّ ای با ناله های پر سوز و گداز و آه های آتشین از دل فریاد مظلومانه سر می دهند و با صبر و استقامت ،مشگلات را در بغل گرفته و اندک تزلزلی در خود راه نمی دهند.

151041910194_3_.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.