صفات خانواده مهدوی

صفات خانواده مهدوی:حتما بخوانید
1-اخلاق ابراهیم حنیف ، ابراهیم یعنی درک ریسمان الهی- ابراهیم یعنی همه چیز نابود است جز (لا اله الا الله)
2- ابراهیم یعنی پیروز میدان امتحان الهی، ابراهیم یعنی عشق به ولایت ، ابراهیم یعنی هدف در ولایت،ابراهیم یعنی صبر در برابرمشگلات تا وعدۀ حتمی الهی که ظهور رسولش بود ،محقق گردد.
3- سیره یعنی سیرۀ محمدی، سیره محمّدی یعنی ایستادگی در برابر کفار و مشرکان ، سیره محمّدی یعنی شناخت تربیت و برپایی حقّ و عدالت، سیره محمّدی یعنی عشق به خانواده ، دوری از تضّاد واختلاف ، دوری از قوای شهوّیه و غضبیه مگر به حدّ شایسته و مطلوب که افراط و تفریط در آن نباشد. سیره محمّدی یعنی شناخت حقوق خانواده بر یکدیگر؛ حق پدر بر فرزند حقّ فرزند بر پدر – حق همسرداری متقابل ؛ که بینش خاص محبّت به خانواده را در جامعه جاهلیت آن روز پیدا کرد و اثرات مطلوب آنرا برای جامعه امروز در پایداری ارزش خانواده به یادگار گذاشت.سیره محمّدی یعنی شناخت مصالح از مفاسد در خانواده و اجتماع – سیره محمّدی یعنی برپایی عدالت در خانواده و اجتماع.
4- سیره نبوی ، سیره برپایی نص ، نصی که در آن وصی پیامبر(ص) ، علی ابن ابیطالب (ع)به جامعه مسلمانان معرفی می گردد. سیره اهل بیت یعنی ، سیره امامت یعنی بر پایی احکام الهی (قران – عترت)و نابودی حکومتهای جور و ظلم واز بین بردن عقاید منفعت طلبانه بخت النصرها در جامعه – سیره امامت یعنی سیره انتظار که هدف همین است .
5- سیره امامت یعنی شناخت و قبول عالم الغیب واقامه نماز که ستون دین است نه به رنگ ولعاب منافقین بدعتگزار که اصل دین را بنا براساس نیّات شوم خود تغییر دادند.سیره امامت یعنی دوری از معضلات خانوادگی و اجتماعی و تداوم یکرنگی در خانواده و اجتماع.
6- سیره امامت یعنی عشق و همدلی با خانواده نه افراط و نه تفریط به گونه ای که از امامت نه جلو بیفتد و نه عقب. سیره امامت یعنی دستگیری از ضعفا و فقراء ومساکین – سیره امامت یعنی مراقبت از دین و نبوّت وامامت درخانواده و اجتماع پس در این وادی از غلات و غلو کنندگان که چنگالهای نفوذ شیاطین انس و جان بر قلوب جوانان است باید پرهیز داشت.سیره امامت یعنی دانایی در اینکه اجتماع منتظر ، دین را از سیاست جدا نمی کند.
7- سیره امامت یعنی نابودی کفر و الحاد و رواج بیداری اسلامی در همه عرصه ها ومبارزه با هرشیوه نامطلوب دینی و سیاسی جاری در تمام ادیان. سیره امامت یعنی در آوردن لباس ذلّت و خواری و نادانی در جامعه منتظر و پوشاندن لباس تقوی با صبر و استقامت بر جامعه دانا و متفکر و خلاّق- تا صیحه آسمانی نواخته شود و چشم ما به ظهورش روشن شود و درد سینه مسلمانان ازظلم و جور، با آرامش و صفا و صمیمیت آرایش یابد واین آغاززندگی در دنیای سالم وشروع زندگی روح بخشی با ویژه گیهای خاص خود است . اللهم عجل لولیک الفرج و عافیة و النصر انشاالله

14843952638429835-4432-l.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.