شرح زیارت اربعین

#اربعین_داغ_حرم_به_دلم_نگذاری
گریه امانم را بریده چرا جا مانده ام - عاشق پیاده روی حسینی هستم -چرا جا ماندم؟ ناتوانی جسمی - اجازه ندادن همسر- حاضرم مرا تا آن ور مرز ببرند و رها کنند هر وقت نتوانستم بر می گردم - اما شما که می روید به یاد همه باشید بخصوص به یاد جا مانده ها تا مُهر ظهور اقا را از پدر بزرگوارش نگرفته اید بر نگردید.

شرح زیارت اربعین

نوع مستند : کتاب
کلید واژه : ده فراز- سلام توصیفی-, صلابت خانوادگی شهادت+, قاتلان, اربعین تجدید بیعت

چکیده :
بعد از تارو مال شدن خوارج در نهروان و خارج شدنشان از صحنۀ حیات و زندگی؛ به علی ابن ابیطالب علیه السلام عرض شد ؛ این مقدّس های خشک از بین رفتند.ایشان فرمودند: اینها نطفه هایی هستند در پشت مردان و قرار گاه زنان ، هر گاه مقداری از اینها از بین بروند عدّه ای دیگر ظهور می کنند تا اینکه سرانجام کار ، سارقان مسّلح و رهزنان غارتگر خواهند شد.
شهادت مظلومانه شهید کربلا و یارانش حماسه ای در طول تاریخ بوجود آورد که تا قیامت جاودانه وباقی است . این شهادت شکننده ، ترسها و رعبها از اقدام و قیام بر ضدّ ستم است . این شهادت و اسارت اهل بیت(ع) پیامِ بیداریِ روحِ مبارزه درطی زمان و در بین مردم است.این شهادت و اسارت زنده نگه داشتن ارزشهای نوین عاشورایی و حسینی دراربعین هرسال است ؛

1570709096_.pdf

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.