شرح دعای سمات (کاری از پورشفیع - انتفاضه سوم)

وَاْنتَقِمْ لى مِنْ فُلانِ بْنِ فُلانٍ و نام دشمن را بگوید:
من سزاوار آنم و براى من از فلان پسر فلان انتقام بگیر
انتقام ازدشمنان اسلام دشمنانی که مخالف اسلام هستند وحیثیت و شرف و آبرو یک ملت را به بازی می گیرند.صهیونیسم و مسیحیان صهیونیست در حال حاضر عنوان می کنند که به هیچ عنوان از قدس صرف نظر نمیکنند هم اکنون تمام مواد مورد نیاز جهت ساخت هیکل سلیمان فراهم کرده اند و حتی لباس ویژه کاهنان که در این هیکل خدمت می کنند تهیه کرده است.. دولت آمریکا در سال 1947 از تقسیم فلسطین پشتیبانی کرد و در سال 1948 تأسیس دولت نامشروع اسرائیل را به رسمیت شناخت .ریشه این حمایت رسوخ افکار مسحیت صهیونیستی در جامع و دولتمردان آمریکایی بود. فقط اینجا سزاوار است که از خداوند تعالی بخواهیم انتقام همه مسلمانان را از اسرائیل و مسیحیان صهیونیست بگیرد .

شرح دعای سمات

نوع مستند : کتاب
کلید واژه :

چکیده :
از تاریخ چه می دانیم تاریخی که پیامبری حضرت موسی (ع) را با مشکلاتی مواجه کرد؟ تاریخی که بت پرستی در آن حرف اوّل را می زد! تاریخی که معجزات پیامبرش را مورد هتک حرمت وتمسخر قرار می داد ! تاریخی که با یهود پروری حاضر بود برای رسیدن به امیال و خواستهای خود حیات مردم زمانه را به نابودی کشاند و تصرفات خود را امروزه در هیبت تشیع آمریکایی و انگلیسی به رخ متجاوزین بر ضد اسلام و شریعت اسلامی و قدرتمندان همفکر به تصویر بکشاند جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل کانوا زهوقأ" "

1487683633_.doc

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.