#حقوق_های_نجومی

#حقوق_های_نجومی
مدت زمان زیادی از افشای حقوق های نجومی نمی گذرد و به دنبال خبرهای نگران کننده ی دست درازی به بیت المال ،حقوق های نامتعارف، به شدت روح جامعه به ویژه مردم محروم و رنج کشیده را آزرده است و این آزردگی خاطر ،هنوز التیام نیافته است و مردم، همچنان، چشم امید به اجرای عدالت و برخورد قاطع با متعدیان از طرف دولت و قوه قضایه هستند.هرچند چراغ هیاهوی برخوردها ،آرام آرام به خاموشی گرایید .(از خبرگذاری)
مگر نه اینکه در دوره هجوم جنگ نرم نیازمند وحدت و یاری یکدیگر هستیم چرا باید حقوق طلاب مرد و جوانان که برای نشر فرهنگ اسلامی درس می خوانند آنقدر ضعیف باشد که یک /چهارم خط فقری که اعلام شد باشد(دومیلون و...) چرا طفلان مسلم زیاد شدند و باید گرسنه سر به بالین بگذارند و جشنهای پانصد میلونی مسئولین بگیرند. چرا باید زندگی طلبه که کمک و پشتیبانی دولت را می خواهد پایین ترین حد ممکن باشد. چرا رسیدگی نمی شود؟ چرا باید طلاب دارای خانواده از خوردن گوشت و مرغ در مضیقه باشند . به من نگویید اشتباه می کنم چون من کارم رسیدگی به این طلاب است . جلوی حقوق نجومی را بگیرید چه کسی پاسخ گرسنگی فرزندان مؤمن وطلبه را می دهد . رهبر که خیلی راهنمایی می کنند ولی چرا مثل زمان خلفاء علی را تنها می گذارید و به دنبال کسب مقام و مال حرکت می کنیند و تعطیلات نوروز را در کشورهای خارج برنامه ریزی کرده اند . این بحران است جلویش را حتما بگیرید . شما سابقا از نظر تغذیه طلاب را حمایت می کردید چه شد که قطع شد؟

1489228544fu9374.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.