شناخت امانتهای الهی

علم امانت الهی است . قران امانت الهی است .نبوت و امامت و ولایت امانت الهی است. فرزندان و تربیت انها اداء امانت است . پس بیاموز تا آگاه شوی - بیاموز تا تربیت کنی. بیاموز تا سرباز امام زمان تربیت کنی و اگر فرزندانمان تربیت صحیح پیدا کنند جامعه دچار بحران نخواهد شد چون حفظ ارزشهای جامعه اسلامی و حفظ هویت جامعه اسلامی امانتی بر گردن من و شماست صلوات

ودائع الله= سپرده های خداوند
ای مردم ، از خدا بترسید و کتاب او را که پاسداریش را از شما خواسته است پاس دارید و حقوقش را که به ودیعه نزد شما سپرده است محافظت کنید زیرا که خداوند سبحان شما را بیهوده نیافریده و به حال خود بدون وظیفه و تکلیف رهایتان نکرده است."فالله الله ایها الناس فبما استحفظکم من کتابه واستودعکم من حقوقه فأنّ الله سبحانه و لم یخلُقُکم عبثا و لم یترککم سُدی"(نهج البلاغه خطبه86)
عبدالله بن عباس گوید: در ذی قار بر امیرالمؤمنین وارد شدم در حالی که کفش خود را وصله می زد به من فرمود : بهای این کفش چند است؟ گفتم: بهائی ندارد .
امام(ع) فرمود: بخدا سوگند این کفش وصله دار در نظر من از حکومت بر شما محبوبتر است مگر اینکه بتوانم با داشتن حکومت حقّی را برپا کنم یا باطلی را دفع سازم سپس بیرون آمد و برای مردم خطبه خواند.(نهج البلاغه خطبه 33)

1556797550download_15_.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.