شرح دعای چهاردهم صحیفه سجادیه -شناخت ظلم و ظالم توسط پورشفیع

دشمنان اسلام و ظالمان جهان از عالم گیر شدن اسلام در هراسند، پس با نیّت شوم و با گمانی باطل به تخریب اسلام روی آورده اند.اسلام اجازه گردن کشی به ظالمان را نمی دهد و به شدّت جلوی ظلم و چپاول و خوی سلطه جویان ایستاده است. اسلام ظلم ستیز است و با عدل و انصاف به جنگ نا اهلان می رود تا خوی انسانیّت رایج و باقی بماند.بسیاری از گرفتاریها نتیجه آه و نفرین پدر و مادر و دوست و رفیق است که به او از طرف مقابل ظلم شده است.- قساوت و سنگدلی نیز از آثار و پیامدهای نفرین است.

شرح دعای چهاردهم صحیفه سجادیه -شناخت ظلم و ظالم

نوع مستند : کتاب
کلید واژه : جواز لعن- ظلم و ظالم -, دفاع از مظلوم

چکیده :
.. لعن برمفسدان اجتماعی که جامعه را با لب تیز شمشیر بی عفتی و طغیان گری وبی عزّتی در بحرانهای گوناگون فرو می برند..لعن بر منافقین که بر پایه بی عدالتی و نقاب داری مردم راگمراه می سازند. لعن بر دروغگویان که با دروغگویی خود مردم یک جامعه را تحت فشار های اقتصادی و تنگناهای اقتصادی قرار می دهند.لعن بر مرتدان که بی عدالتی و بی دینی را در جامعه رواج می دهند و تشکلات گوناگون سیاسی و فرقه ای را بر مبنای تفکرات نو اندیشی بخورد جامعه می هند و جامعه بشری و دینی را بسوی انحطاط فکری و دین گریزی سوق می دهند.

1542194953_-_.pdf

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.