افضلیت علی (ع)

.......؟
امیرالمؤمنین در نهج البلاغه خطبه 27- می فرماید. "قاتلکم الله لقد ملاثم قلبی قبحأ و شحتم صدری غلیظا " خدا شما را بکشد که دل من از دست شما خون وسینه ام از خشم مالامال است کاسه های غم، اندوه را جرعه به جرعه به من نوشاندند.
بعد از 25 سال سکوت ، غربت ، در برابر اصرار مردم امیرالمؤمنین از پذیرش خلافت امتناع کرد، براستی چرا........؟ آیا مردم خواهان عدالت بودند وبه همین منظور بسوی حضرت روی آوردند ....! نه......! هیچکدام......! اگر آنان خواهان عدالت بودند امام را آنقدر تحت شکنجه وآزار و اذیت قرار نمی دادند.! اگر عدالت به معنای واقعی کلمه تحقق داشت ،خوارج فتنه خود را به صورت تفسیر به رأی یا اجتهاد ، بر فرق مبارک فرود نمی آورد......!.
بعد ازامیرالمؤمنین علی(ع) ، آنان باز هم دست از ظلم وستم بر نداشتند وبا خانواده عصمت و طهارت بر اساس اجتهاد خود عمل کردند . یزید ویزیدیان زمان فرزندان رسول خدا (ص)را خارجی معرفی کردند و خونشان را مباح دانستند ودرواقعه عاشورا، امام و خانواده ایشان را ترورجسمی و شخصیتی کردند....!. آیا سربریدن امام حسین (ع) و یاران با وفایش ، بنابر اجتهاد آنان نشانۀ فتح و پیروزی است.......؟ آیا نسبت ناروا دادن به امام حسین(ع) و اهل بیت ، می تواند امان نامه ای در برابرهجوم واقع گرایانه مردم باشد......؟! نظر وهابیون نیز اکنون همین مطلب است : قرآن تفسیر نمی خواهد و هرکس خودش می فهمند و از آن می تواند برداشت کند و ........ از این گذشته وهابیون چنان اوضاع زمانی و حوادث تلخ و اسفباری را بر جهان اسلام تحمیل کرده اند در واقع می توان گفت که آنان نبرد فکری و عقیدتی را بر ضد اسلام از قرن هفتم وهشتم همراه با اعتقادات جدید و ناپسند بر علیه اسلام آغاز کردند واین عقاید جاری همه وهمه ناشی از تفکرات باطل ابن تیمیه است ؛ و بر این اساس کتابهائی{الشیعه- والتّشیع} را بر علیه شیعه (مملو از فحش و ناسزا)و ساحت مقدس امیرالمؤمنین (ع)نوشته و در دسترس عموم مسلمانان قرار داده اند.
ولی هدف ما ذکر حقیقت و کشف علمی حقیقت است ...!.
هدف ما ذکر فضائل بزرگترین مرد در صحنه تاریخ است....!
هدف ما تعصّبات نیست ، بلکه وحدت است ولی باید حقایق بیان گردد......!.
هدف ما رسیدن به جواب یک سؤال است ، آیا می شود مفضول را برفاضل مقدم کرد و توپ خلافت و ریاست را بهم پاس داد........؟! پیامبر(ص) چه نیکو فرمودند :
" یا علی لا یُحبّک الامؤمن و لا یبغضک الا منافق." یا علی دوست نخواهد داشت تو را مگر مؤمن و دشمن نخواهد داشت تو را مگر منافق!

1535542271index.jpg

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.